שומרים על הבית: כל מה שצריך לדעת על ביטוח דירה

25/04/2021

רכישת ביטוח דירה מאפשרת ראש שקט מפני נזק או פגיעה בנכס עבורו השקענו את מיטב כספנו תוך צמצום הסיכונים האפשריים למינימום

דירה נחשבת עבור רבים מאיתנו לאחת מהתקוות הגדולות לשמה אנו עובדים וחוסכים כספים במשך שנים ארוכות. על מנת לשמור על הנכס מניב ורווחי גם לטווח הארוך, עלינו להיות ערוכים מבעוד מועד לנזקים או פגיעות מסוגים שונים אשר עלולים לפגום בו, בין אם מדובר בנזקי שריפה, צנרת, השפעות מזג האוויר, רעידת אדמה, פגיעה כתוצאה מאירוע טרור ועוד.

בבואנו לרכוש ביטוח דירה עלינו להיות קשובים ולוודא כי אנו משלמים עבור פוליסה מקיפה אשר מכסה את המבנה והתכולה גם יחד. אמנם מחיר הפוליסה יהיה מעט יקר יותר, שכן מדובר בביטוח בעל ערך כיסויי גבוה יותר, אך מדובר ללא ספק בהשקעה חכמה שעשויה להתברר במקרה הצורך כקריטית. ביטוח המבנה מחד מכסה נזקים הנגרמים למבנה עצמו, לתשתיות הדירה ולחפצים המחוברים אליה, בעוד ביטוח תכולה מאידך מעניק כיסוי עבורי פריטים וחפצי ערך אישיים, במידה ונגנבו או שנגרם להם נזק כזה או אחר.

העידן הדיגיטלי המתפתח בצורה חסרת תקדים הובילה למהפכה בשנים האחרונות גם בעולם הביטוחים, כך שכיום ניתן לרכוש פוליסות ביטוח בדירה בצורה קלה על ידי לחיצת כפתור דרך האינטרנט. יחד עם זאת. נתון זה עשוי לכלול בתוכו טעם לפגם, שכן רבים מאיתנו אינם מעורים בתקנות הביטוח השונות, רוכשים את הפוליסה ללא הבנה מעמיקה שלה, ועלולים בבוא העת להתאכזב בעת הצורך במימושה.

חברת איל עתידים עוסקת השכם והערב במתן ייעוץ ורכישת ביטוחי דירה עבור חלק ניכר מלקוחותיה. צוות החברה המורכב מסוכני ביטוח מיומנים בעלי שם דבר בתחום, מעניק מענה מהיר ומקצועי על מנת להתאים פוליסת ביטוח דירה ישירות לצרכי המבוטח תוך הבנה מעמיקה של צרכיו האינדיבידואליים.

מעוניינים לשוחח עם מומחי המבדק לבדיקת כפל ביטוחים? השאירו פרטים!

בדיקת הוזלה מהירה

האם אתם גם זכאים להוזלה בתיק הביטוח?

בחרו את קבוצת גילכם ובדקו: