חושבים על העתיד: תכנון פיננסי לטווח הארוך

25/04/2021

בדיקה מקיפה של תיק הביטוחים מהווה שלב חשוב במעקב אחר סך ההוצאות החודשי. כך תעשו זאת נכון

המציאות הכלכלית במדינת ישראל מחייבת רבים מאיתנו לבצע חישוב מסלול מחדש. הכוונה היא לבדיקה מחודשת של המאזן הכספי החודשי שלנו במטרה לנסות ולצמצם בהוצאות שאינן נחוצות.

בחינה מעמיקה של שוק הביטוחים במדינת ישראל מגלה כי משפחה ממוצעת משלמת מאות שקלים בחודש עבור פוליסות ביטוח המהוות חלק בלתי מבוטל מהיקף ההוצאות.
יתר על כן, על פי נתוני שוק הביטוחים בישראל, נכון לסוף שנת 2018, היו בישראל 6.5 מיליון פוליסות ביטוח כפולות, כאשר לעיתים המכירה הכפולה התבצעה באותה חברת ביטוח. לכך יש להוסיף מחירים מופקעים הנגבים לעיתים עבור פוליסה בפער של עשרות אחוזים משווי השוק הריאלי, חוסרים בתיק הביטוחי שמקורם במתן ייעוץ או החלטה שגויה של הגורם המבטח, ועוד בעיות העלולות להיווצר כתוצאה מאי סדר בתיק הביטוחי.

מסתבר כי אכן מדובר בחלק מן המקרים בסכומים גבוהים אותם הלקוחות משלמים שאינם לצורך, שכן אנו עשויים לשלם עבור כפל ביטוחים, כלומר שתי פוליסות המכילות כיסוי ביטוחי זהה. נסו לדמיין מצב בו אתם משלמים שני חשבונות עבור מכשיר טלפון נייד אחד או חשבון חשמל עבור שני בתי מגורים? ובכן, הגיע הזמן לתקן מצב אבסורדי זה.

ניתוח התיק הביטוחי על ידי סוכני ביטוח מקצועיים ובעלי רשיון בתחום הינו הכרחי על מנת לבצע תחשיב מדויק שיוכל להעניק תמונת מצב פיננסית ברורה, שבסופו של דבר יוכל לחסוך עבורנו לא מעט כסף. התהליך כולל בתוכו איתור של כלל הפוליסות שברשותכם, לרבות בחינת המחיר אותו אתם משלמים עבור כל אחת מהן, תוך התאמה אינדיבידואלית לצרכי מבוטח (כך למשל, יש לבחון האם מדובר בשכיר או עצמאי, רווק או בעל תא משפחתי רחב יותר, מהי רמת ההכנסה שלו ועוד קריטריונים לפיהם ניתן יהיה לבחון בצורה רלוונטית יותר את איכות הפוליסה ונחיצותה).

חברת איל עתידים מספקת שירותי ייעוץ ותכנון רחב היקף של התיק הביטוחי עבור קהל לקוחותיה. אנו מאמינים כי ידיעה ברורה של הזכויות הביטוחיות תוך התאמת הפוליסות עבור הלקוח הינה מלאכה מורכבת, אותה יש להשאיר לאנשי המקצוע המוסמכים. נשמח לעמוד לשירותכם.

מעוניינים לשוחח עם מומחי המבדק לבדיקת כפל ביטוחים? השאירו פרטים!

בדיקת הוזלה מהירה

האם אתם גם זכאים להוזלה בתיק הביטוח?

בחרו את קבוצת גילכם ובדקו: